9 Kasım 2021 Salı

sen, seni seviyorum demek nedir bilir misin?

 size bambaşka bir deneyim anlatmak için buradayım.

arkadaşlıkta "seni seviyorum" denilen ilk an. 

çünkü herkes bunun romantik ilişkiler versiyonunu anlatmak ister; o göz göze gelme, kelimelerin akıcı olduğunu umma anı; ardından gelen naif duraklama ve kızarma. gözler kaçırılır, belki de kaçırılmaz. ufak tebessümler ya da koskoca gülümsemeler. bir buse, kimse bilmez ilk kim öne eğildi diye. 

ama bu seni seviyorum hikayesi öyle utanmalarla falan değil, güvenle söylenir. duyulduğu ilk an seni öyle bir sarsar ki, ayakların bir daha kalkmamacasına yere basar. gururla, pişmiş kelle gibi sırıtırsın; gözlerini karşı tarafın gözlerine dikersin. için sıcacık olur, ruhunun parladığını hissedersin. arkadaştan gelen seni seviyorum ilan-ı aşk değil, ilan-ı güvendir; dostluk başlangıcıdır. o noktadan dönüş yoktur, varsa ortada çok kötü bir olay vardır. karşılaşılan bir ilan-ı güven'in tek bir cevabı vardır:

-:"(...) seni seviyorum."

+:"..."

+:"siktir lan, dallama."

+:"..."

+:"ben de seni seviyorum."

-:"göt."

+:"kendine bak sen..."

görev başarılıdır, hayat devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder